Autortiesību ierobežošana izglītības un zinātniskās pētniecības mērķiem

Authors

  • Rihards Gulbis Kultūras ministrija
  • Ilona Tomsone Kultūras ministrija

Keywords:

autortiesības, autortiesību ierobežojumi, izglītības un zinātniskās pētniecības mērķi, trīssoļu tests, Informācijas sabiedrības direktīva, Autortiesību likums

Abstract

Institucionalizēta mācību procesa un zinātniskās pētniecības sekmēšanas nolūkā Latvijas Autor­tiesību likuma 21. pantā ir paredzēts speciāls autortiesību ierobežojums. To piemērojot, ir jārod līdzsvars starp autortiesību subjektu interesēm, no vienas puses, un to institūciju inte­resēm, kuras gūst labumu no šī ierobežojuma, no otras puses. Šis raksts ir veltīts iepriekš norā­dītā autortiesību ierobežojuma piemērošanas robežu un priekšnosacījumu analīzei, ņemot vērā tehnoloģiskās attīstības tendences un jaunu mācību formu ģenēzi.

Author Biographies

  • Rihards Gulbis, Kultūras ministrija

    Kultūras ministrija, juriskonsults autortiesību un blakustiesību jomā

  • Ilona Tomsone, Kultūras ministrija

    Kultūras ministrija, juriskonsulte autortiesību un blakustiesību jomā

Downloads

Published

2013-06-15

How to Cite

Gulbis, R., & Tomsone, I. (2013). Autortiesību ierobežošana izglītības un zinātniskās pētniecības mērķiem. Journal of the University of Latvia. Law, 4, 26-39. https://journal.lu.lv/jull/article/view/229