Kurš rada ziņas? Sabiedrisko attiecību un ziņu mediju dienaskārtība
DOI:
https://doi.org/10.22364/adz.54.11Keywords:
ziņas, ziņu aģentūra, ziņu portāli, televīzijas ziņas, LETA, dienaskārtībaAbstract
Plurālisma trūkums nacionālo ziņu izklāstā pamato kritisku vērtējumu: politiskā dienaskārtība kolonizē mediju dienaskārtību, žurnālistikas diskursu aizvieto sabiedrisko attiecību diskurss
References
Balčytienė, A.; Harro-Loit, H. (2009) Between Reality and Illusion: Re-Examining the Diversity of Media and Online Professional Journalism in the Baltic States. Journal of Baltic Studies 40 (4), 517–530.
Bennett, W. L. (2005) News: The Politics of Illusion. New York : Pearson Education.
Cobb, R. W.; Elder, C. D. (1983) Participation in American politics: The Dynamics of agenda-building. Boston : Allyn & Bacon.
Davies, N. (2009) Flat Earth News. London : Vintage Books.
Dearing, J. W.; Rogers, E. M. (1996) Agenda-setting. London : SAGE.
Dimants, A.; Russ-Mols, S. (2009) Žurnālistika: mācību un rokasgrāmata. Rīga : Biznesa augstskola Turība.
Johnston, J.; Forde, S. (2011) The Silent Partner: News Agencies and 21st Century News. International Journal of Communication, 5, 195–214.
Lim, J. (2016) Effects of social media users’ attitudes on their perceptions of the attributes of news agency content and their intentions to purchase digital subscription. New Media & Society 18 (8), 1403–1421.
Rožukalne, A.; Skulte, I. (2016) Latvijas mediju auditorija recesijas laikā. Kruks, S. (red.) Ekonomiskā krīze Latvijā: “veiksmes stāsta” pēcgarša. Rīga : Rīgas Stradiņa universitāte, 175–192.
Salovaara, I.; Juzefovics, J. (2012) Who Pays For Good Journalism? Journalism Studies, 13 (5), 763–774.
Vobič, I.; Milojević, A. (2013) “What We Do is Not Actually Journalism”: Role Negotiations in Online Departments of Two Newspapers in Slovenia and Serbia. Journalism, 15 (8), 1023–1040.